فیوز استوانه ای چیست؟

فیوز استوانه ای نیز یکی از عنصر حفاظتی در مدار هستند که هرطوری اضافه جریانی را که بیشترین از مقدار نوشته شده اند و روی فیوزاستوانه ای هستند. تشخیص داده و آنرا سریع قطع میشوند.به همین روند که جریان را بیشتر و موجب تولید گرما در فیوز میشوند.یک سیم حساس به حرارت را که در یک مسیر عبور جریان و در داخل فیوز نیز قرار دارد ذوب مینماید.و بنابراین مسیر عبور جریان قطع میشوند و اتصال کوتاه به صورت موقت نیز برطرف میگردد.ولی تا زمانی که عامل اضافه کننده اتصال کوتاه مرتفع نگردد.عوض کردن فیوزاستوانه ای فایده ای ندارند.

در صورت خرید فیوز استوانه ای یا اطلاع از اخرین قیمت محصول میتوانید با شماره های 

تماس داخلی

02136902411

02136902143

02133978980

02133978996

برادران  09122363669

تماس حاصل فرمایید.

خصوصیات فیوز استوانه ای:

فیوز بطور معمول یکی از تیوب سرامیکی تشکیل میشوند که آلیاژی از جنس نقره و یا مس از وسط آن نیز عبور مینماید و اطراف آن با کوارتز یا سیلیس نیز پر می شوند ،المان مرکزی فیوز نیز به صورتی طراحی میشوند که اجازه عبور دادن جریانهای مجاز را می دهند و به این ترتیب فیوز از عبور جریانهای اضافی و خطا جلوگیری می کند.

فیوز-استوانه-ای

فیوز-استوانه-ایی

انواع فیوزها:

تند کار : این نوع فیوزها در هنگامی که قطع کمتری نسبت به فیوزهای کندکار داشته باشند و به همین دلایلی در مصارف مهم روشنایی مورد استفاده قرار داده میشوند.

کند کار : این نوع فیوزها با زمان قطع بیشتر نیز برای راه اندازی موتورهای الکتریکی مورده استفاده قرار میگیرند.

فيوزها:

فيوز ها قديمي تريناز نوع وسيله هاي حفاظتي میباشند كه از ابتداي عمر شبكه هاي برق تا كنون نیز مورد استفاده قرار داده میشوند.اين ماندگاري نیز  دارای توانایی آسانی نمودن را دارد. فيوز در عبور جريان کاملا عادي شبكه واكنشي نشان نمي دهد ولی وقتي جريان را بيش از اندازه عادي عبور مینماید در زمان مشخص ذوب میشوند و مدار عبور جريان نیز قطع خواهند شد. اين اضافه جريان دارا بودن دو نوع میباشند ،يكي اضافه جريان بر اساس اتصال كوتاه و ديگري اضافه جريان بر اساس اضافه بار هستند.

انواع فيوز استوانه ای :

معرفی انواع فیوز ها که با دقت ببینید

فیوز سیبا فشار قوی و فیوز سیبا(siba)ستونی

 فیوز سیبا(استوانه ای) 13 الی 7.2 کیلوولت(KV)

 فیوز سیبا(استوانه ای) 10 الی 12 کیلوولت(KV)

 فیوز سیبا(استوانه ای) 10 الی 24 کیلوولت(KV)

 فیوز سیبا(استوانه ای) 24 الی 36 کیلوولت(KV)

 فیوز استوانه‎ای در سایزهای 38×10 ، 51×14 و 58×22 و در کلاس‎های GG – AM – FAST مارک باسمن انگلیس.

 

خرید فیوز استوانه ای

خرید فیوز استوانه ای با قیمت مناسب و دارای ضمانت بالای این محصول در فروشگاه ایران پارسا نوین خرید نمایید و همچنین قیمت فیوز استوانه ای و استاندارد فیوز استوانه ای نسبت به سایر فروشگاه ارزان و بهتر است و به همین دلیل استقبال خریداران این محصول بالاس است

فروشگاه ایران پارسا نوین

فروشگاه ایران پارسا نوین فروش انواع فیوز ها با قیمت مناسب و ضمانت بالا ارائه میدهد و میتوانید با خیال راحت خرید نمایید . شماره تماس 02136902411

Spread the love