برند lsis

گروه ال اس

LS Group یک گروه متشکل از چندین شرکت واقع در کره جنوبی می باشد. “LS Corp.” یک شرکت هلدینگ است که متشکل از کابل و سیستم LS (کابلهای برق و ارتباطات) ، سیستمهای صنعتی LS (تجهیزات الکتریکی و سیستمهای اتوماسیون) ، LS-Nikko Copper (ذوب و صافکاری مس) و LS Mtron (ماشین آلات و اجزای سازنده) است. این شرکت توسط خانواده کو ، خانواده موسس گروه ال جی کنترل می شود.

گروه LS در سال 2003 از گروه ال جی جدا شد. در سال 2010 ، گروه LS و شرکتهای تابعه با حدود 100 شرکت تابعه در 25 کشور جهان تقریباً 25.2 میلیارد دلار درآمد دارند.

فیوز ال اس

فیوز های ال اس محصول شرکت کره و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در بازار برند های بسیار زیادی به منظور حفاظت از سیستم های اکترونیکی صنعتی و خانگی مشتریان خود مشغول فعالیت هستند. یکی از شرکت های معتبر و بزرگ ساخت و توزیع فیوز ها و کلید های محافظتی شرکت ال اس می باشد که تقریبا تمامی نیاز های مشتریان خود را در زمینه محافظت از سیستم های حساس الکترونیکی را فراهم کرده است. 
فیوز های تولیدی شرکت ال اس الکترونیک به دسته بندی زیر خلاصه می شوند.
  •  کلید محافظ جان
  • فیوز مینیاتوری
  • فیوز حرارتی 

شرکت ایران پارسا نوین به عنوان نمایندگی مجاز فروش و توزیع محصولات ال اس الکتریک در تمام زمینه های تولیدات این شرکت در صدد خدمت رسانی و پاسخگویی به نیاز های صنعتی و خانگی هم میهنان عزیز می باشد.

محصولات ال اس الکتریک

Spread the love