فیوز فشار قوی

فیوز فشار قوی در فروشگاه ایران پارسا نوین خرید نمایید و ضمانت بالایی را نیز پس از خرید فیوز فشاری قوی دریافت نمایید

5/5

در صورت خرید فیوز فشار قوی یا اطلاع از قیمت فیوز فشار قوی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

اقای برادران

فیوز فشار قوی چیست؟

فیوزهای فشار قوی high-voltage (HV) fuses که میتوان به تعریف اصلی آن در مورد استفاده نمودن در سیستم هایی که با برق متناوب AC و  فرکانس 50 تا 60 هرتز کار کرده میشود و ولتاژ آنها بالای 1000 ولت میروند و طراحی میشوند . این فیوزها شامل دو دسته هستند : جریانهای محدود و جریانهای نامحدود تقسیم بندی میشوند . دسته دوم بطور انحصاری در اغلبی از کشورها مورده استفاده قرار گرفته میشود که چنان چه هر دوی اینها در کشور های مختلف از جمله انگلستان مورد استفاده داده میشوند .فیوزهای فشار قوی قابل ارائه در توان های 12Ka , 20Ka , 36Ka , 72Ka با ابعاد مختلف هستند. میتوانید مدل های دیگر فیوز را در این سایت خریداری نمایید.

فیوز-فشار-قوی

کارکرد فیوز فشار قوی

در الکترونیک و مهندسی برق ، فیوز یک نوع وسیله ایمنی الکتریکی میباشد که محافظت بیش از حد از مدار الکتریکی فعالیت انجام میشود. مؤلفه اساسی آن نیز یک سیم یا نوار فلزی میباشد که هنگام جریان زیاد جریان در آن ذوب میشوند ، پس بنابرین نتیجه متوقف یا قطع جریان حاصل میشوند. این یک وسیله فداکاری محسوب میشود. هنگامی که فیوز عمل مینماید ، یک مدار باز هست ، بستگی به نوع آن دارد ، باید آن را تعویض یا مجدد انجام نمود. فیوزهای فشار قوی نیز به طور معمول برای محافظت از تجهیزات در سوییچگیرهای بخش توزیع (Distribution Switch-gears) مورده استفاده قرار میگیرد .مزیت این فیوزها  نیز سرعت بالای آنها در محدود نمودن جریان در هنگام وقوع اتصال کوتاه میباشد که متعاقبا موجب حفاظت نمودن در تجهیزات مقابل اثرات حراراتی و دینامیکی اتصال کوتاه نیز می گردد. فیوز فشار قوی در شبکه هایی بالاتر از 1000 ولت میباشند و در جریان های محدود و نامحدود نمودن تقسیم می شود و به صورت انحصاری در بعضی از کشورها به کار برده میشوند .فیوز فشار قوی دارای سیم فرعی می باشد که با قطع آن دکمه به خارج پرتاب می شود و نشان می دهد فیوز سوخته است.

خرید فیوز فشار قوی

خرید فیوز فشار قوی با قیمت مناسب و ضمانت بالا در فروشگاه ایران پارسا نوین میتوانید خرید خودتان را انجام دهید. قیمت فیوز فشار قوی بسیار ارزان نسبت به سایر فروشگاه دیگر است و به همین دلیل کیفیت بالایی هم در خدمات ما موجود است

برند محصول

فروشگاه ایران پارسا نوین

فروشگاه ایران پارسا به عنوان يكی از مراكز پيشرو در تأمين قطعات اتوماسیون صنعتی،الکترونیک صنعتی فعاليت می‌نمایند. اين مجموعه با پشتوانه سابقه مدیران در صنعت، مراکز علمی و تحقیقاتی و دارا بودن نمایندگی از معتبرترین کمپانی های اروپايی توانايی ارائه ملزومات UPS، شارژر، اینورتر، درایور و همچنین تجهیزات الکترونیکی، الکترونیک قدرت و الکتریکی را دارا می باشد.

Spread the love