پریز تایمر دار

پریز تایمر دار نوعی از پریز بوده که به آن تایمر برق نیز گفته می‌شود. زمانی که شما پریز تایمردار را برای وسایل برقی استفاده کنید می توانید به آن تایم داده تا دستگاه برقی شما را در ساعت خاص روشن یا خاموش کند. در مقاله پیش رو قصد داریم تا به طور کامل پریز تایمردار را معرفی کرده و آن را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بیش تر با آن آشنا شوید. فروشگاه ایران پارسا نوین وارد کننده محصولات با کیفیت و قیمت ارزان ارائه میدهد و در صورت خرید یا اطلاع از اخرین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید.

در صورت خرید پریز تایمر دار یا اطلاع از اخرین قیمت پریز تایمر دار با شماره زیر تماس بگیرید.

02136902411

02136902143

02133978980

02133978996

برادران  09122363669

پریز تایمر دار چیست؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم ویژگی پریز تایمر دار را مورد بررسی قرار دهیم. پریز تایمر دار از جمله پریز هایی است که در دنیای ماشینی امروز به شدت کاربرد دارد. در نتیجه باید قبل از خرید این محصول باید با آن آشنا شده و کاربرد های آن را بدانید. حتماً تا به حال با این مسئله رو به رو شده اید که قصد داشتید یکی از وسایل برقی شما در ساعتی خاص خاموش یا برعکس روشن شود ولی در آن ساعت خانه نبودید و در نتیجه به آن وسیله دسترسی نداشته اید.

راه حل این مشکل امروزه با استفاده از پریز تایمردار حل شده و بسیار آسان می باشد. در هنگام استفاده از این محصول و زمانی که شما پریز تایمر دار را برای وسایل برقی مد نظرتان استفاده کنید می توانید به آن تایم مشخصی دهید تا دستگاه برقی شما در تایم مشخصی روشن یا خاموش شود.

توجه داشته باشید که اصلا نیازی نیست شما در محل حضور داشته باشید. با استفاده از این وسیله پر کاربرد کار روشن یا خاموش کردن به صورت اتوماتیک اتفاق افتاده و موجب سهولت کار می شود. پریز تایمردار نیز مانند پریز انواع مختلفی دارد که به نوع استفاده از آن بستگی داشته و می توان برحسب نیاز آن را خریداری کرد.

یکی از مزیت ‌های دیگر پریز تایمر دار علاوه بر موارد گفته شده این است که استفاده از آن اصلا دشوار نبوده و شرکت هایی که آن را ارائه می دهند نحوه آموزش آن را در قالب کلیپ های آموزشی در سایت های خود گذاشته اند. پس به هیچ وجه نگران این مسئله نباشید.

کاربرد پریز تایمر دار

کارایی پریز تایمر دار آنالوگ و دیجیتال به گستردگی لوازم برقی خانگی و محل کار است که با کمک برق ۲۲۰ ولت فعالیت می کند. در حقیقت تمام دستگاه های برقی که در محدوده توان این گروه از زمان سنج ها هستند می ‌توانند با کمک آن روشن و خاموش شوند. برای نمونه می توان از این دستگاه برای لوازم برقی موجود در خانه و کارخانه، استفاده جهت تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، استفاده برای پمپ آبیاری خودکار و برای دستگاه تهویه هوا استفاده کرد.

انواع پریز تایمر دار

پریز تایمر دار از لحاظ روش کار به دو نوع دستی یا آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود. در ادامه این قسمت از مقاله قصد داریم هر دو مدل را مورد بررسی قرار دهیم. در پریزهای تایمردار دیجیتال جهت تنظیم برنامه های قطع و وصل برق از یک دستگاه دیجیتال و نرم ‌افزاری استفاده می شود.

در این پریز ها یک صفحه نمایش گر و تعدادی دکمه نصب شده که شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود به این برنامه آن را در ساعت و دقیقه های متفاوت برای روز های مختلف هفته به دستگاه بدهید. به طور مثال شما می توانید برنامه پریز تایمردار را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۲ تا ۴ عصر و در دیگر روز ها در همین ساعت دستگاه الکتریکی مورد نظر شما روشن شود.

توجه داشته باشید که کوتاه ‌ترین مدت زمانی که می توان روی یک پریز تایمر دار دیجیتالی تنظیم کرد یک دقیقه می باشد. این نوع از پریز ها دارای باطری بک آپ بوده و در زمان قطع برق تنظیمات آن ها به هیچ وجه به هم نمی ریزد. در مورد پریز های تایمر دار آنالوگ نیز می‌توان گفت که شما قادر خواهید بود روشن و خاموش شدن برنامه را برای یک شبانه روز تنظیم کنید که این برنامه هر روز تکرار می شود.

به طور مثال می ‌توانید پریز تایمر دار آنالوگ خود را به گونه ای تنظیم کنید که در طول روز از ساعت ۶ تا ۷ صبح و ۱۱ تا ۱۲ ظهر دستگاه الکتریکی مورد نظر شما روشن یا خاموش شود. این برنامه در تمام روز های دیگر هفته تکرار می شود.

قیمت پریز تایمر دار

همان طور که گفته شد پریز تایمردار در دو نوع آنالوگ و دیجیتال تولید شده و به فروش می رسد. قیمت پریز تایمردار نیز به انواع آن بستگی دارد و نمی ‌توان آن ها را دارای قیمتی ثابت دانست.

خرید پریز تایمر دار

در مقاله پیش رو به طور کامل پریز تایمر دار را معرفی کرده و انواع و کاربرد آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. با استفاده از پریز تایمردار دیگر نیازی نیست نگران وقت خود باشید. علت این امر این است که تمام فعالیت هایی که با روشن و خاموش کردن وسیله برقی مد نظر شما مربوط هستند به صورت اتوماتیک و به وسیله این پریز هدایت می گردند. به همین علت در زمان شما صرفه جویی فوق العاده ای می شود و شما می توانید به راحتی کار های خود را انجام دهید.

جمع بندی

در مقاله پیش رو با پریز تایمر دار، انواع، کاربرد و قیمت آن آشنا شدیم و دانستیم که خصوصیات آن چیست. امروزه این پریز یکی از پر کاربرد ترین محصولات می باشد که خرید آن الزامی است.

Spread the love