اگر قصد خرید انواع فیوز اللخصوص فیوز پیچ خور را دارید. همین الان میتوانید با ایران نوین پارسا تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تک و عمده ثبت کنید. تمامی محصولات فروشگاه ایران پارسا نوین دارای ضمانت قیمت و گارانتی هستند. ایران نوین پارسا وارد کننده ی اصلی انواع فیوز ها در ایران است.

02136902411

02136902143

 09122363669 جلال برادران

درباره فیوز پیچ خور بیشتر بدانید:

fuse پیچ خور فیوزی استکه دو طرف آن دارای پیچ جهت نصب  بر روی سیستم های برقی صنعتی میباشد.

فیوز هایی که سرعت بالایی دارند. برای حفاظت دی سی های مشترک , اتوبوس های دی سی , مبدل های برق یک سو کننده ها و ولتاژ شروع کننده به کار میروند.

این نوع فیوز ها شامل دو مدل هستند :

1.فیوز دو سر پیچ

2.فیوز چهار سر پبچ

فیوز پیچ خور انواع گوناگونی دارد که شامل موارد زیر میشود :

فیوز 1000 آمپری پیچ خور

فیوز 2000 آمپری پیچ خور

فیوز 100 آمپری پیچ خور

فیوز 3000 آمپری پیچ خور

فیوز 1600 آمپری پیچ خور

فیوز 2500 آمپری پیچ خور

فیوز 2800 آمپری پیچ خور

فیوز چهار طرف پیچ خور

فیوز دو سر پیچ

فیوز پیچ خور

فیوز ها وسیله حفاظتی هستند و در مدار های الکترونیکی و الکتریکی کاربرد گسترده دارند که آن ها را در مقابل افزایش غیر مجاز جریان الکتریکی حفظ می کند. فیوز ها به طور کلی دو نوع هستند: فیوز هایی که برای محافظت کابل و خط، مورد استفاده قرار می گیرند و فیوز هایی که جهت حفاظت دستگاه های الکتریکی استفاده می شوند.

فیوز پیچ خور از جمله فیوز هایی می ‌باشد که توانست ویژگی‌ های مختلفی را به خود اختصاص دهد. به همین علت در صنعت های متعددی کاربرد گسترده‌ای دارد. به طور مثال از این فیوز ها در مواردی مانند تجهیزات الکتریکال بهره برده می ‌شود. در مقاله پیش رو قصد داریم تا به طور کامل به موضوع تریستور سه فیوز پیچ خور پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بیش تر با آن آشنا شوید.

تعریف فیوز پیچ خور

در این قسمت از مقاله قصد داریم به تعریف فیوز پیچ‌ خور بپردازیم تا شما عزیزان بیش تر با آن آشنا شوید. فیوز پیچ خور به فیوز هایی می گویند که دو سر آن ها جهت نصب پیچ روی سیستم های صنعتی و برق می باشد. این فیوز ها با برند های مختلفی قابل عرضه هستند. تریستور سه فیوز پیچ خور در آمپر های 63_  و  2500 آمپر ساخته می‌شود.

کاربرد فیوز پیج خور

همان طور که در اولین قسمت این مقاله گفته شد فیوز پیچ خور در صنایع مختلفی به علت کاربرد گسترده ای که دارد استفاده می شود. برای نمونه می‌توان به صنایع آلیاژ های فلزی اشاره کرد که از فیوز بهره زیادی می برند. از تریستور سه فیوز پیچ خور در صنایع تولید سیمان می توان استفاده کرد. تریستور سه فیوز پیچ خور همچنین استفاده زیادی در صنایع مختلف مانند حمل و نقل، پتروشیمی و صنایع ریلی دارد. صنایع دارو سازی نیز از دیگر مواردی است که می توان نام برد. به غیر از صنایع ذکر شده از فیوز پیچ خور می توان در تجهیزات الکتریکال نیز استفاده کرد. از جمله این تجهیزات می‌توان به درایو ها، اینورتر ها، رکتیفایر ها، یو پی اس ها، رگولاتور ها و سرو موتور ها اشاره کرد. این محصولات از جمله تجهیزاتی هستند که در آن ها می توان از فیوز پیچ خور به‌خوبی استفاده کرد.

انواع فیوز پیچ خور

تا این قسمت از مقاله تا حدودی با تریستور سه فاز پیچ خور آشنا شدیم. حال در این قسمت می خواهیم به انواع آن ها بپردازیم. این نوع فیوز ها دو مدل دارند: فیوز دو سر پیچ و فیوز چهار سر پیچ. همچنین می‌توان گفت که فیوز پیچ خور انواع مختلفی مانند فیوز ۱۰۰۰ آمپری، ۲۰۰۰ آمپری، ۱۰۰ آمپری، ۳۰۰۰ آمپری، ۱۶۰۰ آمپری، ۲۵۰۰ آمپری و غیره دارد. هر کدام از آن‌ ها مزیت ها و معایب مخصوص خود را دارند و می توان از آن ها در جا های مختلفی استفاده کرد.

قیمت فیوز پیچ خور

همان طور که در قسمت های قبلی گفته شد فیوز پیچ خور یا تریستور سه فاز پیچ خور انواع مختلفی دارد. قیمت فیوز پیچ خور با توجه به انواع آن متفاوت می باشد و نمی ‌توان یک قیمت را برای کلیه این محصولات در نظر گرفت. این محصول بسیار پر کاربرد بوده که با توجه به تنوع آن می ‌توان از این محصول در صنعت های مختلفی استفاده کرد. با این حال قیمت این محصول با توجه به کاربرد گسترده ای که دارد از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

خرید فیوز پیچ خور

در مقاله پیش رو به طور کامل به معرفی فیوز پیچ خور، انواع و کاربرد آن پرداخته شد. این محصول فیوزی است که دو طرف آن دارای پیچ برای نصب روی سیستم های برقی و صنعتی هستند. توجه داشته باشید که فیوز هایی که سرعت بالایی دارند جهت حفاظت اتوبوس های دیسی، دیسی های مشترک، مبدل های برق، یکسو کننده ها و ولتاژ شروع کننده مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی فیوز پیچ خور وسیله حفاظتی محسوب می شود که ترکیبی از توابع مقایسه، تشخیص و قطع را همراه داشته و در صنعت های مختلفی از آن استفاده می شود. این فیوز از رایج ترین فیوز ها بوده که دارای آمپر ها، ولتاژ ها و ابعاد مشخصی است. توجه داشته باشید که برای تامین امنیت مدار ها، حضور آن ها بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید فیوز پیچ خور باید به معیار های مختلفی توجه کنید که برای نمونه می‌توان به انتخاب جعبه فیوز اشاره کرد. باید برای خرید این محصول به درجه حفاظت جعبه، سهولت نصب، تطبیق رنج محصول با تعداد فیوز مورد احتیاج، مقاومت در مقابل نور خورشید، تنش های محیطی روزمره و همچنین زیبایی و کاربری آسان آن ها اشاره کرد. این فیوز ها توانستند کاربرد های بسیاری را به خود اختصاص دادند که در مقاله پیش رو به طور کامل به آن ها پرداخته شد. در هنگام خرید این محصول حتما آن را از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید.

Spread the love